مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

فولاد در خانه باخت، صنایع در ساوه برد 



در هفته پایانی دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور دو تیم هرمزگانی در بندرعباس و ساوه به دیدار حریفان خود رفتند. 
به گزارش صبح ساحل، دو نماینده هرمزگان در رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در آخرین بازی دور رفت فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس با گهر زمین سیرجان صدرنشین و صنایع هرمزگان در ساوه به دیدار  شهرداری این شهر رفت. 
فولاد از چهار بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته بود و در مکان ششم جدول رده بندی و تیم  گهر زمین در چهار بازی قبلی خودشان چهار پیروزی کسب کرده بودند. هنور دو دقیقه از بازی نگذشته بود که امین شجاعی گل اول را برای گهر زمین به ثمر رساند. در ادامه در دقیقه یازده بود که برای دومین بار دروازه فولاد باز شد و این بار مجید خزایی برای گهر زمین گلزنی کرد. تیم فولاد که در خانه بازی می کرد فشار حملات خودش را بیشتر کرد تا این که سبحان شراعی در دقیقه ۱۸ گل اول را زد تا فاصله کمتر شود اما در ۳۰ ثانیه پایانی پوریا گلشنی گل سوم را برای گهر زمین سیرجان به ثمر رساند تا نیمه نخست سه بر یک به سود تیم سیرجانی به پایان برسد. فولاد در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و تنها یک گل دریافت کرد تا این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود گهر زمین سیرجان به پایان برسد. 
  
  فولاد در خانه باخت، صنایع در ساوه برد 
تیم صنایع هرمزگان که در هفته چهارم با پیروزی مقابل ایرالکو اراک دوباره امیدوار به صعود به لیگ برتر شده بود  در هفته پنجم و پایانی دور رفت در ساوه مقابل شهرداری ساوه کار سختی داشتند.
صنایع پشتیبان هرمزگان و شهرداری ساوه با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل مکان های دوم و سوم جدول رده بندی را از آن خود کرده بودند  و این هم امتیازی بازی دو تیم را جساس تر کرده بود. صنایع هرمزگان در این بازی سه بر صفر عقب افتادند اما در پایان با نتیجه پنج بر سه پیروز شد تا سه امتیاز حساس به حساب این تیم واریز شود و امیدهایش برای لیگ برتری شدند بیشتر و بیشتر شود. 
در دیگر بازی هفته پنجم تیم ایرالکو اراک در خانه میزبان تیم پاس تهران بود که این بازی هم با نتیجه چهار بر سه به سود پاس تهران به پایان رسید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها